
TRÀMITS
En aquest apartat trobareu tràmits que l'Ajuntament d'Abrera ofereix a la ciutadania, les empreses i les entitats amb l'objectiu de donar a conèixer tota la informació sobre els requisits necessaris, models d'instància, terminis, i fins i tot la possibilitat de fer-ne la tramitació on-line.
Recordem que la nostra oficina d'atenció a la ciutadania ofereix atenció presencial en horari de matins, de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00, i en horari de tardes, els dimarts i dimecres, de 16:30 a 19:00 (durant els mesos de juliol i agost, només les tardes de dimecres). També us atendrem telefònicament assessorant en tot allò que necessiteu, o reservant una cita previa per minimitzar els temps d'espera.
A més, l'Ajuntament disposa del catàleg de tràmits electrònic per a realitzar qualsevol sol·licitud de forma telemàtica. Trobareu els enllaços corresponents en aquesta mateixa pàgina. No dubteu a contactar amb nosaltres en cas de qualsevol dubte.
Necessites un volant o certificat d'empadronament individual?
Tramita´l ràpidament a la seu elecrònica clicant aquí
Consulta el nostre manual per a solicitar-lo clicant aquí
Necessites ajuda per tramitar a la seu electrònica
Consulta el nostre manual pas a pas clicant aquí
Cercador de tràmits
Busca el teu tràmit en les categories del desplegable, o cerca per paraula clau: